Jacksonville Florida






























Rett før jul var jeg i Florida Jaksonville i forbindelse med et sykehus opphold min kjære hadde.
Vi var der i litt over en uke og det var ikke mye jeg kjente til området annet enn sykehuset vi skulle til.
Jeg ble positivt overrasket over dette stedet og la min elsk på alle de vakre husene som lå langs de milevis lange strendene. Området var helt klart rammet av finanskrisen da annen hvert hus lå tilsalgs. Vi bodde på et helt fantastisk hotell nede på stranden Ponte Vedra Beach. Vi var der i lavsesongen og betalte nok en tiendel av hva det kostet i høysesong. Skulle gjerne ha reist tilbake på ferie til dette stedet.
Jeg knipset og knipset alle de flotte husene og tenkte jeg skulle vise noen her på bloggen min. 
Favoritten var helt klart huset på det første bildet. 
(Klikk på bildene for å få de større)


You have read this article Private photos with the title Jacksonville Florida. You can bookmark this page URL http://interior-heaven.blogspot.com/2010/07/jacksonville-florida.html. Thanks!

No comment for "Jacksonville Florida"

Post a Comment