Farris Bad





I dag har jeg hatt en fantastisk dag. Ble overrasket av min gode venninne. Hun hentet meg i dag tidlig og sa at hun skulle "låne" meg en hel dag. Dette hadde hun avtalt med med mannen min uten at jeg ante noe som helst.
 Hun hadde nemlig booket behandling til oss på Farris bad i Larvik.
Det var en helt fantastisk dag, vi stor koste oss med lunsj og behandling og alt det spa kunne tilby. Jeg må si at til nå, så er faktisk dette en av de bedre spa jeg har vært på. Det skal være et av nordens største spa, og det tviler jeg ikke på. Vi var der en hel dag og enda fikk jeg ikke tid til å benytte meg av alle tilbudene som følget med oppholdet.
Farris bad kan virkelig anbefales.
De tilbyr også midnatt spa og det virket helt fantastisk, jeg skal helt klart ta turen tilbake!

Tuuuusen takk for en fantastisk dag...

You have read this article Travel with the title Farris Bad. You can bookmark this page URL http://interior-heaven.blogspot.com/2010/07/farris-bad.html. Thanks!

No comment for "Farris Bad"

Post a Comment