Kjøkken med sjakkruter




Disse bildene har ligget ganske lenge i mappen min over favoritter. Jeg falt fullstendig for dette kjøkkenet, det er kanskje ikke det største kjøkkenet, men akk så vakkert! Jeg liker den stripete tapeten og ikke minst sjakkrutene på gulvet. Jeg har alltid syntes at hvite og sorte sjakkruter har vært for hardt mot hverandre. Men i dette tilfellet hvor det er brukt en lys beige mot det sorte syntes jeg det er en fin kontrast som ikke blir for hard. Disse bildene kommer nok helt sikkert til å bli en inspirasjon til mitt neste kjøkken. Men det blir forhåpentligvis litt større....



You have read this article Kitchen with the title Kjøkken med sjakkruter. You can bookmark this page URL http://interior-heaven.blogspot.com/2010/01/kjkken-med-sjakkruter.html. Thanks!

No comment for "Kjøkken med sjakkruter"

Post a Comment