Back again....





Da er jeg tilbake fra min lille mini ferie.
 Jeg har vært på et fantastisk sted som heter Timmendorfer Strand i Tyskland. Det ligger kun en halvtimes kjøretur fra Kiel. Min samboer ferierte mye her i sin barndom. Jeg hadde aldri vært der før men ønsker helt klart å komme tilbake(!) Dette var virkelig et flott sted, fantastiske strender, masse bra shopping og ikke minst masse herlige spisesteder. Tysklands svar på den franske riviera vil jeg si.
Jeg la min elsk på de flotte strandstolene som var overalt, skulle gjerne hatt med meg en hjem, men den ble nok litt i det største laget.





You have read this article Beach House / Travel with the title Back again..... You can bookmark this page URL http://interior-heaven.blogspot.com/2010/08/back-again.html. Thanks!

No comment for "Back again...."

Post a Comment