Et drømmehjem













Det er sikkert flere av dere som kjenner igjen dette vakre hjemmet. Det har nemlig vært avbildet i flere interiør magasiner.
 Dette vakre huset er fra Gripsholmshus, og det er virkelig mitt drømmehjem.
 Familien som bor der er venner av oss, så jeg vet hvor utrolig vakkert det virkelig er!
 Nå ligger det ute for salg og man kan jo spørre seg selv hvorfor noen vil flytte fra et drømmehjem som dette!? Men jeg har nok på følelsen at familien har nye planer på gang og kanskje har de funnet en enda flottere tomt!? Man skulle egentlig ikke tro at det var mulig, for dette huset ligger virkelig på den flotteste utsiktstomten jeg kan tenke meg. Men paret som bor der er jo også agenter for disse flotte husene og i tillegg jobber husfruen i dag som interiørdesigner, så de har nok tusen ideer og planer om hvordan neste hjem skal bli. Og jeg kan ikke si annet en at jeg gleder meg. Vi kommer nok til å se flere bilder av det også vil jeg tro. 
Bildene er hentet fra finnwww.finn.no


You have read this article House Tour with the title Et drømmehjem. You can bookmark this page URL http://interior-heaven.blogspot.com/2010/04/et-drmmehjem.html. Thanks!

No comment for "Et drømmehjem"

Post a Comment